Något ni kanske inte visste

Jag har precis kommit ut ifrån duschen och börjar nu göra mig i årdning för att krypa ner i sängen. Är inte speciellt trött, men eftersom man ska upp tidigt imorgon är det lika bra att iallafall försöka sova. Så godnatt på er! Imorgon blir det att åka till tandläkaren innan skolan. Jag fick en kommentar från en person som frågade om jag hade tandställning, och ja det stämmer.. det är något jag verkligen hatar och som jag skämms över och därför har jag inte skrivit något om det i bloggen. Tandställningen är något som sänker mitt självförtroende ennumera och jag tycker det är jättejobbigt att träffa nytt folk, eftersom jag är rädd att de alltid ska dömma en efter det där jävla rällset i munnen.. Men men det finns inte så mycket att göra åt det, får stå ut tills den försvinner och jag får snygga tänder. Problemet är bara att det är långt kvar tills jag får ta bort den..



Här får ni en bild på mig från i fredags.


Kommentarer
Postat av: v

angelica, du är säkert jättefin i tandställdnign! det är jätte många som har det nu, så du behöver inte känna dig ensam. Du behöver inte tycka att det sänker ditt självförtroende, jag menar din skönhet kan inte en rälls i munnen förstöra:) o tänk på vilka hollywood tänder du kommer ha sen:)

2011-02-07 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0