school next week

Har just haft möte med min nya behandlare, men tyvärr var cecilia också där, Jag som hade tänkt att ta upp massa grejer, men nu gick inte det eftersom hon var där.. Hon syns, hörs och är överallt känns det som.. så irriterande, för er som undrade varför jag ska byta behandlare så är det för att cecilia skulle gå ner i tid, jag tycker det känns otroligt skönt eftersom jag verkligen ogillar henne, hon säger saker för att man ska bli glad och kämpa, men sen tar hon tillbaka allt, hon liksom lurar fram mig i behandlingen, Aja nästa vecka sätter jag mig framför skolbänken igen, Ska ju tenta av 2-3 kurser, så att jag slipper dom nästa termin, kommer kännas helt fel att komma tillbaka, är verkligen jättenervös och egentligen vill jag nog inte gå dit, men ändå ska det bli skönt att komma tillbaka igen, kommer ju bara vara där ca 1 lektion om dagen, vill fortfarnade inte inse att jag ska gå om, men jag får väl helt enkelt ta den smällen..



Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så duktig så Forsätt att kämpa allt kommer att ordna sig tro det eller ej // kram

2011-02-17 @ 11:50:06
Postat av: Natalie

Allt kommer gå jättebra, samma sak hände mej! Eller jag hade ju inte ätstörningar utan jag blev gravid istället och missade hur mycket som helst och fick gå om. Men nu när jag har gått om så känns det jättebra, för nu kan jag tänka att jag har mycket mer möjligheter, som att till exempel få bättre, roligare jobb och få bättre lön och på så sätt kunna få ett bättre hus och liv! Nu när man har gjort om allt så jag kolla tillbaka, och om jag inte hade gått så hade jag nog inte varit lika lyckligt lottad som idag! :) Hoppas det hjälpte någorlunda :) <33

2011-02-17 @ 14:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0