Snökaos

Jag hade just fixat mig och tänkte precis ta mitt pick och pack och börja traska ner till bussen i detta väder, då jag fick ett sms av michaela att alla bussar är inställda.. Vafan nu har jag gått upp helt i onödan! aja känns väl skönt att slippa kliniken i alla fall, även om det had varit bra om vi tagit mötet idag så att jag slipper vänta tills på måndag. haha kollar man på facebook så är det ju inte några som blir hemma idag, aja hoppas att trafiken kommer igång under dagen, för annars kommer vi få problem med planerna för kvällen.. aja ska nog hoppa tillbaka i sängen igen, puss!
Någon som vet när allt börjar funka igen? säg gärna til i så fall! :)


Så här såg jag i alla fall ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske i eftermiddag, håll utkik på www.sl.se :) <3

2011-02-11 @ 09:20:22
Postat av: Amanda

du e ju grymt söt, du måste fortsätta kämpa och gå upp lite till jag lovar dig du blir ännu sötare!//kram

2011-02-11 @ 09:24:36
Postat av: johanna

för himla söt!

2011-02-11 @ 09:56:38
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

När snön försvinner kanske?

2011-02-11 @ 10:27:35
Postat av: camilla

Vad fin du är :)

2011-02-11 @ 10:36:58
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0