take me away

Hej på er!
mysigt väder idag va? typ snöstorm! sitter i alla fall på kliniken just nu, mår skit kan man säga, tänker på allt och känner att jag bara vill dö för tillfället, fattar inte att denna sjukdom kan vara så psykiskt jävla störd. Hade förut ett bmi på runt 12 och nu har jag ett bmi på nästan 16 det är sjukt! känner mig så jävla äcklig. På utsidan försöker jag se glad ut, döljer liksom all jävla ångest och ledsamhet med ett leende på läpparna, mycket som händer runt omkring också. känns som att alla bara mår skit just nu.. Jag orkar inte med det här längre vill inte ha den här känslan i kroppen..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska klara det till allt är över! Bara du fortsätter kämpa ;)

2011-02-04 @ 11:16:56
Postat av: Anonym

Jag vet att om du fortsätter kämpa så kommer du nå målet!;)

2011-02-04 @ 11:27:20
Postat av: Emma

16 i bmi sophie är jättelite!! du är skitsnygg ska du veta och du kommer må så bra när du är frisk. du klarar det, det är nu du måste tro på dig själv och livet du kommer få sen <3 du är så jävla fin, kan du inte bara inse det?

2011-02-04 @ 11:39:46
Postat av: Anonym

Hon på den där bilden liknar eran kompis felicia sawström typ, hehe ;)

2011-02-04 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0