Jag hatar..

Jag hatar att se dig ledsen. Jag hatar att våran familj är splittrad i tusen bitar. Jag hatar att varje leende, varje skratt och varje mening är en snsträngande påfrestning för att få allt att verka bra. Jag hatar alla lögner. Jag hatar att var rädd för allt, vara rädd för vad som kan hända våran familj. "om man ens kan kalla det för familj".. Jag hatar att tankarna alltid är på fel ställe och koncentrationen på noll. Jag hatar att alla mår så dåligt och är så deprimernade och det jag hatar mest av allt är att det är jag som skapat allt detta, att det är mitt fel att allt är som det är, mitt fel att folk mår dåligt..




Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-02-01 @ 21:58:08
Postat av: Anonym

Angelica det är inte ditt fel det är inte någons fel man kan inte bestämma själv om man vill ha denna sjukdom eller inte man kan inte styra över de.

2011-02-01 @ 21:59:35
Postat av: Michelle

<3

åh, jag förstår dig... men ni är starka, så länge ni fortsätter kämpa



Och en fråga; hur många besökare har ni ungefär per dag?



Ta hand om er!

2011-02-01 @ 22:11:19
URL: http://itriedreallyhard.blogg.se/
Postat av: Malin

Angelica det är inte ditt fel att du fått sjuktdomen så skyll verkligen inte på dig <3

2011-02-02 @ 00:04:14
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0