älskar dessa dagar..

ligger just nu och halvsver i soffa.. är så sjukt trött efter gårdagen. kvällen spenderades först i stan med tjejerna på ett cafée. det var jättemysigt, vi satt och snackade om allt och inget, sånt som vi alltid är bra på rättare sagt! efter fikat hämtade en polare oss vid bussen och skjussade hem oh så att vi kunde hämta våran dricka och sedan skjussade han oss till sebbe, där det var en hel del folk. kvällen var trevlig och jag hade kul! jag och sophie slagga kvar där och kom hem runt 12 imorse, så nu ä det bara att vänta på att man blir lite mindre bakis för ikväll får vi gästrer och då måste humöret vara uppe.

bilder från igår och från i fredags och igår hoppas jag kommer upp under dagen, stora datorn är helt oanvändbar för tillfället..

så här såg jag ut igår, lekte lite med webbkameran inan vi åkte.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0