Waking up

Godmorgon på er! just nu sitter jag med att glas juice i handen som jag snart ska dricka upp. Apelsinjuice inehåller kalium och därför är det bra att jag dricker det, eftersom det värdet är lågt i kroppen just nu.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ett måste är att plugga media och komunikation iallafall eftersom vi har prov på måndag. Jag skulle behöva plugga lite matte också och engelska, men vi får se vad som blir gjort.
Tror jag ska gå och lägga mig framför tven ett tag och vakna till innan jag ska göra något annat, puss så länge!

Waking up with jouice :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kalium? Du menar väl Kalcium?



2011-02-13 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0