Konstigt nog är jag superglad

Då var man hemma från skolan och det har faktiskt vart en rolig dag idag, bara positvt. Först har det blivt mycket skratt och trevliga stunder med vännerna och sen gick det bra på besökett hos skolsyster också! är faktiskt riktigt glad för det, tror aldrig jag har vart glad över att ha gått upp i vikt, men nu är jag faktiskt det. hoppas det håller i sig nu och fortsätter frammåt, ska ju tillbaka till skolsyster om två veckor för ny vikt och även hälsosamtal. Inget jag ser direkt fram emot eftersom jag kommer behöva snacka med henne typ en halvtimme om livet, hälsa osv. Inte det jag gillar att prata om, tycker bara det är jobbigt och speciellt när man ska prata med henne om det.. Aja ska inte haka upp mig på det nu, utan vara glad över att det gått bra den här gången innan jag börjar se det negativt.

Två bilder från lektionen idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

KÄMPA PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-20 @ 18:41:05
Postat av: josefin

säger det igen. GRYYYYMT ankis! :D

2011-01-20 @ 18:58:28
Postat av: Anonym

BRA FÖRFAAAAN!!!!!

2011-01-20 @ 19:24:15
Postat av: Anonym

JAAAA, kämpaaaaaaaaaaa!<33333

2011-01-20 @ 21:17:18
Postat av: Anonym

Bra angelica!!! fan vad glad man blir att höra detta, kämpa på nu satt du inte börjar om på ruta ett igen! =)

2011-01-20 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0