seg dag

Vet inte vad det är med mig idag..
Är så sjukt jävla trött, känner att jag inte har ork till någonting. Huvudet bankar och känner mig helt efter.
Vet inte riktigt varför, säkert för att jag sov väldigt lite inatt. Har sovt bort hela dagen när jag kom hem kan man säga, somnade liksom sittades i soffan.. snacka om trött? Har haft en klump i magen hela dagen men vet inte varför, sitter och gråter fast ingenting är fel, eller jag kan ju inte säga att allt är rätt men det har liksom inte hänt något speciellt. aja nog om det imorgon blir det nytt schema ska nämligen göra om hela mitt matschema till laktosfritt, ska testa det i två veckor och se om min mage blir bättre, för just nu är den helt cp, Aja vet inte om jag kanske ska gå och lägga mig redan nu, orkar inte med den här dagen mer, imorgon kanske jag mår bättre. Puss och godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2011-01-21 @ 00:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0