Love to you

Så mycke jag vill säga, men det finns inga ord. Finns inga ord att beskriva hur mycket du betyder för mig, finns inget som någonsin kommer betyda mer en du. Du är den som står mig närmast, den som jag alltid kan vända mig till och den jag alltid vill ha vid min sida,  den som vet exakt allt om mig. 
Folk tar oss som samma person, behandlar oss som en, fasten vi är två. kanske har de rätt, även om vi är två personer så är bandet mellan oss så starkt att vi ser på allt på samma sätt, agerar ungefär lika och beter oss lika.  skulle något hända dig, skulle en del av mig förvinna. Du är en del av mig, vi delar i stort sätt allt; Hus, kompisar, samma sjukdom och till och med samma blod. Det låter så fånigt att jag skriver allt det här, men det jag vill få fram med det är att jag älskar dig och jag vill alldrig att du försvinenr ur mitt liv, aldrig!



Älskar dig och vi ska klara det här. Det finns inget kanske, Vi SKA! Det tar tid, flera månader, kanske flera år, men vi ska bli friska båda två..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fint skrivet. Hoppas på allt att ni båda två blir friska snart. :)

2011-01-31 @ 14:44:13
Postat av: johanna

så fint. Kämpa på!

2011-01-31 @ 15:38:23
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/
Postat av: Micha

Vad har ni för mått? alltså midja, höft, lår och överarm?

Ta hand om er! kämpa vidare!

2011-01-31 @ 20:21:02
URL: http://itriedreallyhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0