Mysig kväll väntar

Just nu sitter jag och Sophie och väntar på att tjejerna ska bli klara, vi ska sen hem till Romina och bara ta det lugnt allihopa. Just nu sitter jag och Sophie och pratar massa skit med pappa, det är verkligen skönt att prata med han, för han berättar så jävla mycket från när han var i vår ålder. Det är faktiskt sjukt kul att höra och vi kan prata om massor som hänt oss under alla våra roliga år.
Eftersom datorn med alla bilderna fortfarande e trasig, så kommer alla bilderna från Rhodos inte komma upp förens måndag eller tisdag, så ni får hålla utkik då. Så länge önskar jag er en trevlig fredagskväll! pussar.


Bild från Rhodos på underbara Mickis och mig, från stranden!


Kommentarer
Postat av: maria

härlig bild! :)

2011-07-22 @ 21:46:06
URL: http://wjfd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0