Packning på G

Hej på er! sitter hemma och gör i stort sätt ingenting, eller håller på att tvätta och packa! För imorgon drar vi och brudarna till Halmstad, Kommer bli så grymt nice! kan inte fatta att tiden gått så snabbt var ju ett år sedan vi var där sist. Ska i alla fall snart möta upp Julia och Johanna för att åka till handen och fixa lite saker för resan. Åh fan vad jag längtar, kommer bli awsome! aja måste börja rulla till bussen nu hörs sen puss!

Syskonparen på bild, shit vilken längdskilnad haha

Kommentarer
Postat av: charlotte

känner ni aldrig att ni typ ser ut som 13-14 åringar jämfört med era vänner ? :/



jag hade ätstörningar när jag var i er ålder och jag kommer ihåg hur folk alltid undrade om jag var någons småsyskon...



hoppas ni mår bra, ni har ju blivit större iaf vilket är jättefint :)

2011-06-13 @ 15:52:56
Postat av: Alex

Hur lång/kort är ni? =)

2011-06-17 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0