senaste dagarna

godmorgon! sommarlovet har börjat och jag har fått en bra start på det! slutade skolan i torsdag och i hade en liten lätt skolavslutning med klassen. lite prat och sen vart det buffé, ingen god mat dock och de hade såklart inget salt. jag måste ha salt när jag äter, maten blir inge god annars. Efter mat och allt var det utdelning av stupendium till en person i klassen, och jag vart väldigt chockad när de ropade upp mitt namn. Jag vart väldigt översakad och så otroligt glad! Fick stupendium för att vara en duktig elev, som driver fram alla i klassen och får den att utvecklas och jobba bra. Riktigt kul, så nu vart man 500 kr rikare :)
Efter skolavslutningen drog vi hem till Sandra i Klassen och firade lite med grillning, bad och lite dricka. det vart en riktigt trevlig kväll!
Igår var vi på studentskiva jag och sophie och det var väldigt väldigt kul, roligare en på länge! Mackan hade vart gullig och fixat jättemycket inför kvällen. roliga lekar, dricka och så bjöd han på sång också, han skriver nämligen egna låtar som är så roliga att lyssna till. Tyvärr vart det bråk senare på kvällen och då stängdes festen, tråkigt att folk ska förstöra men det är ju så det är.. när alla skulle gå så gick vi hem till linus och badade istället mitt i natten, det var lite kallt kan jag säga. vi vart även kvar där över natten, men kom hem tidigt imorse eftersom att tjejpolarna skulle jobba.
Lite information om allt bara, känner att jag behöver bli lite bätre på att bliogga nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0