Dålig start på dagen men bra fortsättning!

Kom just hem från skolan, idag fick vi våra betyg i engelska och svenska, och vet ni vad? jag får G i engelska i alla fall. är så grymt jävla glad! Han som sa att jag helt säkert skulle behöva göra om kursen, men klarade mig tydligen bra på sista skrivningen så han ger mig G ändå, fast det var på hårstråt sa han. I Svenska fick jag VG vilket jag faktsisk nöjer mig med, vet att jag kan bättre men med ala omständigheter och det jag missat så får det duga.

Imorse dock hände det lite saker vid lunchen, Ni kanske inte vet det men jag har verkligen värsta fobien för mat som ska gå ut, om tillexempel brödet eller mjölker går ut om 1-2 dagar kan jag inte dricka den för att jag är rädd att den ska vara gammal.. fast jag vet att man kan äta det mesta någon dag efter utgångsdatumet, förut en gång när jag åt tacos hade brödet gått ut, det var inget fel på det men det hade gått ut..  fick då värsa paniken! men idag var det värst jag varit med om, jag hittade en skalbagge inne i en böna, fick värsta paniken började störtböla, ringde mamma och hade värsta paniken. Det slutade dock med att jag satt framför toan, mådde så sjukt jävla dåligt, Men kändes bra efter att jag fått upp allt. usch får rysningar bara jag tänker på det, tänk om det liksom var någon i de andra jag åt..

Tänker aldrig i hela mitt liv äta böner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan ska aldrig äte bönor :(

2011-06-01 @ 20:28:23
Postat av: camilla

Men fyyy vad äckligt :/



Grattis till betygen :D

2011-06-01 @ 21:02:19
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0