hemmakväll med jordgubbar

dagen idag har betått utav att umgås med mina fina vänner! Vi har badat och åkt lite ute på sjön med våran lilla jolle. Städat den har vi också gjort, vilket var det äckligaste jag vart med om, den har legat ute sen i höstas så den var inte fräsh om man säger så.. Men sen vart den iallafall lite finare och vi tog båten till en klippa där vi sola och snackade skit, Mycket trevligt!
ikväll blir det ingen utgång för min del, har istället bäddat ner mig i soffan framför Derailed som går på tv4 just nu, med jordgubbar och mjölk i en liten skål framför mig, mumsigt! Både nyttigt och väldigt gott! ni får ha en supertrevlig lördags kväll ala fina läsare!


Bild på mig, tagen för någon dag sedan


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tror knappt att jag har sett sötare och snyggare tjejer än er! Otroligt avundsjuk! :)

Men jag vet hur tufft ni har det, har själv anorexi. Men ni har verkligen utseendet för er och verkar dessutom vara två otroligt trevliga tjejer så. Så när ni kommer upp i normalvikt kommer ni bli ännu snyggare och jag hoppas ni kan må bra i psyket snart också! Det är nästan det viktigaste!!

Kram på er!

2011-06-12 @ 18:19:40
Postat av: Anonym

Duktigt Angelica, att du faktiskt tar egna initiativ till att äta även om det bara handlar om lite jordgubbar och mjölk. Det är en bra bit på vägen.

2011-06-12 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0