jönköping imorgon för certifikat

Har haft fullt upp hela dagen, städat, pluggat, städa igen, packat och handlat.. Jobbig dag, men det känns som om man har fått lite gjort iallafall, sitter dock lite fast i pluggningen, så nu måste jag skriva klart tre fördjupningsarbeten till på söndag, känns som om det är stört omöjligt..Ska fan försöka stå i nu sista dagarna och få det fixat..
Imorgon åker jag iväg till jönköping igen för att ta klart mitt dykcertificat med de andra från klassen som valt dykning. Det kommer bli superskoj, bra väder och allt! Ska dock upp om ca tre timmar och packa det sista för att bege mig till centralstationen, tåget går klockan 5 i morgonbitti, så det blir inte mycket sömn i natt. Jag får helt enkelt försöka vakna med en kopp kaffe och hoppas att jag inte lyckas somna om i sängen, finns nog ingen större risk för jag ser verkligen fram emot det!

Igår var vi ute och grillde också med några av tjejerna. Det var jättemysigt! Jag och sophie grillade kyckling som vi åt med min hemmagjorda zatziki, några kolhydrater blev det inte på talriken. Det smakade faktiskt riktigt gott, kanske inte så konstigt när det var jag som skötte grillen ;) haha ne nu skojjar jag bara men det smakade iallafall riktigt bra!

en bild från igår

Jag vid grillen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0