Försovit mig, elller använder nog fel ord nu..

Godmorgon, hoppas ni sovit gott. Just nu är jag lite stressad eftersom jag har försovit mig, eller det gick inte att gå upp i morse när klockan ringde, det känndes typ som om jag hade varit ute och festat kvällen innan eller något. Både Josse och Malin har ringt, så nu är jag vaken i alla fall, hade säkert sovit till tyå 11, 12 annars.
Jag har valt att starta dagen med en kopp kaffe. Känner att jag egentligen skulle behöva typ 10 för att vakna till, men det skulle vara svårt att få i sig haha. Ska börja klä på mig iallafall för att röra mig mot skolan. pussar så länge!


Haha här ligger en bakis tjej, bild från helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0