hemma efter en lång dag!

Har varit upptagen typ hela dagen kan man säga, och till stor del med inventering i södertälje.. långt åt helvete kan man säga, tog mig två hela timmar att komma dit! Hem gick dock lite snabbare. Var i alla fall hemma runt halv 11 och nu har jag duschat och så. Så nu vet ni i alla fall varför uppdateringen varit så dålig! aja ska i nog läsa lite ur min bok jag lånat, Jag har faktiskt varit så duktig och lånat en bok över sommaren, jag som aldrig läser. men den värkade så bra så vill verkligen läsa den. Flickan från ovan heter den och hittills är den riktigt bra, någon som läst den? det är i alla fall min typ av bok, kan bara läsa böcker om mord och hämskheter, annars tappar jag intresset direkt, hm.. vad tragiskt det lät, aja godnatt på er gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sarah

finns på film också :)

2011-05-31 @ 23:22:23
URL: http://FASHiONiSTAH.devote.se/
Postat av: Anonym

omg såg filmen på bio förra året grät så jävla mycket den är så sjukt fin!

2011-06-01 @ 13:11:36
Postat av: Anonym

Ja den har jag läst, vi läste den på engelska i skolan! Riktigt bra:)

2011-06-01 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0