Jag och engelska, funkar bara inte

Kom just hem från skolan! är sjukt irriterad! nationella i engelska gick skit kan man säga, tror att en treåring hade gjort det bättre faktiskt, och då överdriver jag inte! kul att vi ar nationella i svenska imorgon på en bok vi läst som vi ska skriva om och jag har ca 250 sidor kvar, Jag kommer nog hinna läsa ut den tills imorgon, eller? nja tror inte det va kommer ju komma hem runt tio.. aja vå får väl se hur det kommer gå, aja nu ska jag svira om till träningskläder och fixa lite saker, just måste ju fylla i lappen så att jag kan få min dräkt idag, Tävlar ju fan i helgen.. det var ju ett tag sen sist!


Jag idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötis! Ska du tävla som topp? :)

2011-05-04 @ 16:50:55
Postat av: Anonym

visa dagens outfit ? :D <3

2011-05-04 @ 16:53:12
Postat av: Anonym

va fin du har blivt!

2011-05-04 @ 16:58:30
Postat av: Anonym

Kan inte du visa dina helkroppsoutfiter igen, snälla Sophie! Jag antar att det beror på att du känner dig obekväm i din kropp, men var inte det! Du är jättefin och ingen annan än du tänker att du är det minsta mullig. Du är ju inte ens normalstor ännu! Försök förstå det... Kramar <3

2011-05-04 @ 17:33:36
Postat av: malin

en fråga :) när ska du färga blont igen? du passa så himla bra i det, du passar så klart i brunt med men det var fint i vintras ;) så som du har nu gör inte så att du ser ditt snyggaste ut eller nej de här lät ju bara taskigt! asså va dålig ja är på att förklara mig. Du är jätte fin kram<3

2011-05-04 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0