nu kör vi!

Håller just nu på att fixa, har strax sminkat mig klart och kläderna är på. Kvällen kommer spenderas hos en komps med lite folk, kommer bli supernice! jag kommer även bli kvar där över natten eftersom det är gnska långt bort. Sen blir det upp tidigt imorgon för att jobba hela dagen och sedan imorgon kväll blir det 18-årsfest! Fullt i helgen helt enkelt, hoppas och ber att jag kommer orka upp imorgon bara, så att jag inte skulle missa jobbet. Får försöka dricka med måtta ikväll helt enkelt :)


Just nu när jag håller på att fixa mig. Ser ut som om jag nästan inte har något hår haha



Kommentarer
Postat av: alma

vart varu på fest? :P

2011-05-21 @ 00:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0