sliten..

idag har jag bara varit hemma, är sjukt trött och har värsta huvudvärken, fast det var inte därför jag var hemma utan det var för att vi hade en onödig lektion som jag ändå inte kunde göra något på.. har i alla fall sovit sjukt dåligt i natt. Vaknat typ tusen gånger av panikatacker och mardrömmar, suck hatar sånna nätter! Ska lite senare i alla fall träffa romina och sen måste jag plugga, verkligen MÅSTE! aja vi hörs lite senare ska ta en powernap nu puss!


Slänger in den bilden från i helgen! kommer fler senare under dagen!

Kommentarer
Postat av: Malin Sjöblom

Den där bilden på dig sophie var jättefin! :D ♥

2011-05-25 @ 21:47:36
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt bra bow! :D

2011-05-27 @ 10:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0