Snygga smycken, eller vad tycker ni? :)

Godmorgon! Idag var jag hemma från skolan, har inte mått så bra i natt, så har haft jättesvårt att sova, därför stannade jag hemma idag. Vaknade runt 11 och sen dess har jag inte gjort något speciellt, ätit en halv banan är vad jag har hunnit med. Ska försöka plugga en del idag, har 4 fördjupningsarbeten som ska vara klara nästa vecka och sen behöver jag öva på två prov också, Bara att sätta igång då helt enkelt!
Igår svängde jag förbi centrum en snabbis och gjorde några köp på Guldfynd, Allt gick på en bit över 800 med försäkring och allt.. Mycket pengar för något som inte är så stort. Men jag är nöjd, älskar örhängena!

Det jag fick med mig hem igår.


Kommentarer
Postat av: mickis bäst i världen!

haha snyggt målat nagelack

2011-05-27 @ 15:05:44
URL: http://picks.blogg.se/
Postat av: mickis bäst i världen!

haha snyggt målat nagelack

2011-05-27 @ 15:06:00
URL: http://picks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0