hmm.. ADHD?

Hej på er alla fina! mår bättre idag men humöret har väl varit lite halvdåligt, morgonen började skitdåligt, hittade inte min skåpnyckel, inget att ha på mig och missade min buss, stressade som bara den! vart så arg att när jag kom till garaget skrek jag och sparkade omkull någon jävla låda med verktyg, sen började jag nästan gråta. Tötigt jag vet men när jag blir arg så kan det hända. Börjar fan undra om jag har ADHD.. Allt är så sjukt stressigt och jag mår dåligt utav all press från alla håll och kanter. känns som om jag bara vill ge upp allt, bara ligga kvar i sängen och stanna där i flera dagar.  aja dagen slutade i alla fall bra och nu ska jag börja röra mig mot träningen, super!


Söt tjej i skolan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0