både en positiv och negativ dag

Idag har varit en lite jobbig dag. Varför vet jag inte riktigt, för den började endå bra. Men efter det blev dagen bara sämre, började med att jag fick ont i magen och bröstkorgen och det höll i sig i flera timmar, det blev till och med jobbigt att stå upp efter ett tag. Det slutade med att jag gick hem från skolan för att jag inte orkade mer. Då satte i stället ångesten igång och det känndes som om jag bara ville gråta, men för vad? jag visste inte ens själv varför allting plötsligt blev så jobbigt..
Nog om det, magen känns bättre och ångesten är lagd åt sidan, i stället försöker jag koncentreara mig på att plugga till alla prov vi har den här veckan i skolan.

Bild från outfiten jag hade i skolan i fredags, tillsammans med en vardaglig sminkning. Lite puder i ansiktet, maskara på överfransarna och lite kajal.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Böjer du/putar med rumpan bara för att dina ben ska se smalare ut? heheh bara en fråga har tänkt på de ibland :P <3

2011-10-25 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0