depp, trött, ont i huvudet, blir hemma idag.

Hej på er! Blev hemma från skolan idag. Orkade verkligen inte pallara mig upp till den första lektionen, var så sjukt jävla trött, fråga mig inte varför för jag vet faktiskt inte. Har sovit så sjukt dåligt och haft värsta huvudvärken sen vi kom hem och haft ångest och varit almänt deprimerad, igår var en sån dag då jag bara börja gråta fast ingenting hänt. Varför har jag ingen aning om, ska till kliniken på fredag men måste nog flytta fram det, Har träningsläger i helgen och kommer aldrig hinna i tid om jag ska vara på mando då. Skönt i alla fall att slippa åka dit, men känns som om varje gång jag ska dit, hittar jag på en ursäkt för att slippa komma..
Aja lägret i helgen kommer bli skit kul, Tränar fre, lör, sön och måndag, 22 timmar sammanlagt alla dagar, komer vara helt död efter helgen haha, men värt är det! aja nu äre plugg som gäller, ligger så långt efter att jag fan har lust att hoppa av skolan.. men nej inte ett år om igen! måste kämpa och fokusera och få tillbaka motivationen till allt. Måste bestämma en klar framtid så att jag vet vad jag ska kämpa mot. kramar!


Bild från Rhodos, mattias, jag och Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0