Fuck this day!

Världens sämsta dag! Vart sjukt arg och ledsen hela dagen.. Allt har kännts fel, en sådan dag då man bara vill sjunka under marken och bara dö, även fast det inte hänt något speciellt, Bara allt hemma, bråk, sjukt mycket i skolan, träning, vill bara sjunka under ytan för ett tag, allt går åt skogen. Känner mig så jävla dålig när jag inte lever upp till mina egna krav. Ex skolan, jag lever verkligen inte upp till mina krav, Och träningarna inte heller. Och när någonting går dåligt, sjunker självkänslan mer och mer och allt går åt helvete istället, Vilken skitdag! trodde det skulle bli bra att komma ner på träningen, men nej inget funka.. INGET! hatar sånna här dagar! Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0