jag tror det är av igen

Idag är man uppe tidigt, har inges speciell anledning men kan helt enkelt inte sova bara. Igårkväll så tror jag att mitt revben gick sönder igen och det gör så fruktansvärt ont. Det gick sönder på sommarlovet när jag hostade så mycket, men har varit bra nu ett tag. Nu har jag fått lite hosta igen och igår kände jag hur det knäckte till på exakt samma ställe som det var av förut.  smärtan har lätt till en sömnlös natt ute på soffan, sovande sittandes för att inte frsöka hosta.. I dag kommer jag därför förmodligen åka in till akuten för att få något smärtstillande, mer kan de faktiskt inte göra mot brutna revben..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men shit . AJ!!!

det måste göra jätte ont!!

Krya. på dig. hoppas du mår bättre!!

2011-10-30 @ 11:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0