Nu: plugg inför prov!

Kom just hem! har haft fullt upp hela dagen men nu är jag äntligen hemma och det är dags att plugga gärnet till provet i idrott imorgon, har ingen aning om vad det kommer att handla om, för har missat alla teoridelar.. fråga mig inte hur. Så nu är det bara öppna boken och läsa alla sidor om och om igen.. kul kul! måste ju få lite sömn också, för imorgon börjar camp! måste äta bra imorgon så jag verkligen orkar,  funderar på att ladda upp med lite kolhydrater, vilket jag kan erkänna att jag fortfarande har lite svårt för! men jag måste prestera bra nu i helgen annars kommer jag ligga med ångest! Höga krav här! Aja godnatt på er, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0