Skolfoto som en fläckig sak

Nu är jag redo och klar iför skolan, som idag innebär skolfoto, "suck".  Jag hatar skolfoton för man kan verkligen inte bli bra på dem och jag tror inte det här årets kommer bli det heller. har spenderat hela morgonen till attt försöka få fläckarna i ansiktet att inte synas, det kanske blev något bättre, men nu känns det som om man har för mycket puder i ansiktet i stället. Typiskt att skolfotot skullle vara precis efter resan, då det är då man fjällar som bäst. I för sig bryr jag mig egentligen inte så mycket, eftersom jag förmodligen endå inte kommer att köpa några foton i alla fall.
nej nu är det dags för mig att vandra ner till bussen! ni får ha en underbar dag så länge, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0