snart Lov!!

Så då var jag äntligen hemma från skolan, var grymt seg på sista lektionen (matte), kan verkligen inte konsentrera mig, sitter och räknar tiden och springer på toa då och då för att jag inte kan sitta still. Kan verkligen inte konsentrera mig.. aja kom i alla fall hem nu och ska väl kolla runt lite på datorn osv, sen ska jag träffa min fina vän Julia, snacka skit och kolla på lite halloweensaker.. är ju tema på helgens party. vet fortfarande inte vad jag ska vara.. funderar på något enkelt bara, så jag slipper måla mig vit i hela ansiktet haha. puss!


Förra halloween jag och bella.



Kommentarer
Postat av: Bella

Väldigt smickrande bild (du kan väl nämna att det var John som hade sminkat mig också?)

2011-10-27 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0