Lördag! :)

Hej underbara lördag! Vädret är bra, jag är pigg och taggad inför kvällen! Gårdagen var mycket lyckad, Var kul att vara på hovet och kolla faktiskt! dock var ju människor helt crazy, grät och skrek, men det var roligt ändå! Sen åkte jag och träffade romina och mickis en snabbis, för att säga hejdå och lämna lite kläder till Michaela som sitter på planet till Thailand nu, hoppas hon får det bra trots alla översvämingar och kaos där! ska i alal fall börja fixa mig snart och sedan åka och hem till min saknade Moa. Så ska vi fixa oss lite tillsammans och sedan drar vi på Halloweenparty! Kommer bli skiit kul!


Måste bara säga att Ashley är grymt söt i verkligheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0