Då var det långa håret borta

Då har man äntligen slagit sig till ro i soffan, efter en fullspäckad dag. Först var det skola hela dagen, som faktiskt gick rätt så snabbt och efter det åkte jag till frisören för att fixa till mitt hår, som länge behövt en klippning och färgning. Så jag la i lite blonda slingor i botten utav håret och sedan klippte jag av ca 10 cm av mitt hår! lite jobbigt att det blev kortare, men det behövdes verkligen, Håret längst ner var så tunnt att det knappt syndes. Trotts att det blev mycket kortare så blev jag endå rätt så nöjd, hela håret känns mycket friskare och mitt hår ser tjockare ut nu när jag klippta av allt det tunna slitna håret. Ni kanske kan få se en bild på resultatet i morgon, för nu tänkte jag försöka plugga lite.

En bild från lunchen i skolan idag som bestod utav en god sallad.



Kommentarer
Postat av: Moa Thore'n

ja men a trevligt da angelica! nu har alla sett dina 3 salladsblad! DU vet lika väll som alla andra som läser den blogg att du äter för lite till lunch! du är jätte sööt och jääääätte smal! okej alla vet det! din syster e sjuk hon me hon e oxå översööt och jäätte smal! ni har en lilla syster som oxå e jäääääääätte sööt! men om ni vill at hon ska fortsätta va jätte sööt och vid liv så kan ni börja me att facking äta en riktig jävla lunch så hon inte oxå får anorexia eller tar sitt liv för att ni tar så mycket uppmärksahet! ja det är jobbigt de tror jag de flesta som läser dena blogg vet! för majoriteten har en äs som läser denna blogg inklusiva jag! och då e de så att jag vet att de blir inte bättre av att göra så här ja okej nu har vi sett de du äter lite till lunch okej de e så nu mm men jag tror att allla redan misstänkte de me tanke på att de är smal som en kvist! Du är otroligt fin och söt och det ska du va stolt över, de tror jag att du redan är! men bara sluta för nån mer i din närhet kommer bli drabbad av detta och det kan jag lova!

2011-09-28 @ 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0