Helgen över då..

Hej på er! efter en lång dag är jag äntligen hemma! är grymt utmattad och trött, började dagen med stress för att få tag i en nyckel till hallen där vi skulle träna våra småtjejer, sedan jag och jonna till kvarbäckskolan för att ha våran första träning. och det gick väl bra, men det var faktiskt riktigt utmattande, tog sedan bussen till handen för att äta, blev en cesarsallad för min del, och sedan åkte vi till torvalla för att träna själva, kändes faktiskt som en helt okej träning. Nu är jag i alla fall hemma och ska duscha och allt sånt där och sedan plugga, som jag skjutit upp hela helgen.

Bild från uppvisningsjobbet igår som jennifer tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0