Söndag

Hello!  har haft en jätteskön söndag!mysigt väder också. Sov ut riktigt länge och sedan bar jag mig iväg till träningen, Som vanligt var det riktigt kul att träna, längtar redan till tisdag, annnars har jag inte gjort så mycket mer, än spänderat 1,15 h på buss och t-bana för att komma dit. Nu sittaer jag och gör absolut ingenting, borde plugga.. men orkar jag? får se, om inte ska jag försöka komma i säng rätt tidigt idag, även om jag inte är trött någon stans.. Börjar även bli smånervös eftersom det blir mando på torsdag, så kommer antagligen sova lika dåligt som vanligt nätterna innan jag ska dit.. aja puss!!

Höstvädret är bara allt för mysigt just nu när solen skiner!

Kommentarer
Postat av: amanda

varför är du nervös inför mando? tror du inte det har gått bra?

2011-09-25 @ 22:20:35
Postat av: K/

Hej

Det är så att mitt projekt handlar om anorexia. Det går ut på att jag måste intervjua några som har haft anorexia eller som har det just idag. Jag skulle vara tacksam om ni kunde svara på mina frågor.

1) Hur började era ätstörningar?

2) Var det svårt att leva med sådan sjukdom?

3) När ni var som smalast, såg ni er själva som tjocka i spegeln?

4) Fick ni läkarhjälp?

5) Vad åt ni om dagarna?

6) Hur länge på gick det här?

7) Hur kom ni över det?

Ps: Ni är jätte söta tjejer! :)

2011-09-26 @ 11:48:36
Postat av: Anonym

är det stor skillnad med att träna med dragons? :)

2011-09-26 @ 13:45:44
Postat av: Anonym

har du bytt till dragons ?

2011-09-27 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0