Dagen blev räddad till slut

Hej på er, hoppas ni haft en trevlig dag idag! min har varit helt okej, förutom att jag typ hade ett litet utbrott mitt på dagen, då jag inte fattade matten i fysiken. Min lärare försökte förklara, men jag fattade endå inte.. Blir så jävla sur på mig själv när jag inte fattar saker.  Förstod inte bättre av att våran lärare försökte förklara, för jag har svårt att fårstå vad hon säger eftersom hon bryter en hel del. Jag vill ju inte säga om och om igen att jag inte förstår, för det känns så taskigt mot henne, hon kan ju inte rå för att hon bryter och så. Man vill ju inte såra henne och säga att man inte förstår vad hon säger, för hon försöker verkligen prata så att alla ska förstå och är hela tiden jättetrevlig. Jag antar att man lär sig fåstå efter några lektioner, vilket jag antar att man kommer göra också.
Dagen blev tillslut räddad när vi fick tillbaka våra kemi och fysik uppsattser och det visade sig att jag fick MVG + . Det gjorde mig på bra humör efter en jobbig dag.. Det fick mig också lite mer motiverad till pluggandet, som går rätt så trögt just nu. Kankse kan man klara att komma in på en läkarhögskola efter gymnasiet? Hm vi får se om jag kommer orka ligga i så hårt i alla ämnen.

Så här såg jag ut idag.




Kommentarer
Postat av: josse

häääääääääärligt tjejjen :D

2011-09-20 @ 21:19:19
Postat av: anonym

Kul att nått går bra i alla fall men jag undrar varför ni är så dömande och visar ofta att ni mår dåligt offentligt( Att vara sur och bitter på stan osv) .Jag tycker så synd om er för att ni snackar skit om så många människor. (Det verkar inte vara nått som gör er glada) Hur känns det egentligen?

2011-09-20 @ 22:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0