genrep inför DM

Har tränat hela dagen kan man säga. Var sjukt trött imorse även fast jag inte var ute allt för sent igår, men det gick för det mesta över på träningen! har haft genrep idag med min älskade drakfamilj och sen vanlig träning efter de. Gick bättre på träningen än vad genrepet gjorde, men men! Gårkvällen var super rolig och hade verkligen inte lust att åka hem tidigt, men vad gör man inte för att prestera bättre på träningen? Nu ska jag slagga är grymt trött! puss


Det bästa jag har, Min fina drakfamilj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det någon som heter Frida Wendelstedt i ditt lag? :)

2012-02-13 @ 10:26:46
Postat av: Anonym

hur lång är du? :)<3

2012-02-13 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0