Dagens outfit och styling




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh snygg kofta! Var e den ifrån

2012-01-15 @ 20:20:52
Postat av: malin

Förlåt att jag säger det men hjälp va konstigt det ser ut när du är så där smal. Tro mig du är en av de snyggaste människorna ever! Och jag är på många sätt avundsjuk på ditt fina utseende! Din hy dina ögon håret leendet! Men du är så extrem smal. Och den syntes så tydligt på den översta bilden! Hoppas du blir frisk snart! Så kommer du få den fina kropp du förtjanar och den fina kropp som du verkligen har! :) Hoppas du förstod att jag menar inget illa! Detta var ett littet pepp. Att jag tror du kommer få en sjukt fin kropp när du blir frisk. Så oroa dig inte för att du kommer få fulare kropp! Den kommer bli finare :)

2012-01-15 @ 23:05:51
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

Att säga till någon ''Du är för smal'' är exakt som att säga ''du är för tjock.'' Lägg ner med sånna komentarer.

2012-01-15 @ 23:51:51
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fan vad tastig sagt!! Man säger ALDRIG till någon om man tycker att en person ser för smal eller för kraftig ut, det kan såra en person väldigt mycket!! Angelica och Sophie ta INTE åt er!!!! Stoooooor bamsekram ifrån Johanna

2012-01-21 @ 02:50:11
URL: http://hejochhallojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0