Jag vill så gärna tro

Sitter just nu i skolan och pluggar lite inom ämnena "arbetsliv och naturbruk"  och engelska. började egentligen ett idag, men var här redan halv nio på morgonen. kände att jag ville åka hit och plugga lite i stället för att vara hemma. Kommer inte vara med på lektionen som börjar klockan 1 helelr eftersom jag ska till psykologen då, så tänkte att det var bra att plugga lite nu på morgonen i stället.

Det blir det första samtalet med psykologen idag och vet inte riktigt hur det känns. Jobbigt att mina föräldrar måste delta under första mötet, men det är tydligen så det går till. Ska försöka se mötet som något bra och ha en positiv inställning när jag kommer dit. Eller jag tänkte försöka med det i alla fall. Jag är lite nervös inför allt, men det blir intressant att se vem psykologen är.
Är dock lite skeptiskt till om dettta kommer att funka. Jag brukar ha svårt att öppna mig för personer och någon man inte känner måste det vara extremt svårt för. Får se efter mötet hur allt känndes helt enkelt, jag hoppas verkligen att detta ska fungera. Jag vill så gärna tror att det verkligen gör det.




Kommentarer
Postat av: nicki

Bra angelica! Du är så duktig! Ska bli kul och läsa om hur det gick. Jag tror det kommer gå hjätte bra speciellt för att du har en sådan bra inställning! You can do it! Och du säg inte att du inte är bra på att öppna upp dig! Du och din modiga syster har en hel blogg om så extremt personliga saker och ni är inte anonyma ni står för det ni skriver. Och öppnar upp er för alla era läsare! Ni är 2 modiga starka tjejer och allat kommer ordna sig för er ska ni se! Kram.

2012-01-12 @ 14:21:53
Postat av: Anonym

Det är mycket gnäll på er. Ta tag i livet & gör nåt. Sabba den bästa tiden man har. Man ska va rädd om varandra.

2012-01-12 @ 16:29:42
Postat av: sara

sopiie vilket gymnasium går du på? kan du berätta lite omd et? kram =)

2012-01-12 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0