klättring går ut på att kämpa sig uppåt, och det är dit jag ska

Kom precis hem frånm en dag i klätterhallen tillsammans med Malin och två till. Vi har klättrat några timmar och bara haft det kul helt enkelt. Känner nu att armarna tog lite stryk för de känns tunga som sten. Inte så konstigt med tanke på att det var senast i somras jag klättrade tror jag. Det skulle vara kul att ta upp det igen, för det är jättebra träning för kroppen, speciellt för armar och rygg.
Jag kommer förmodligen att ha världens träningsvärk imorgon om jag känner mig själv rätt. Men det gör inte mig något. Jag tycker bara detär skönt att känna att man använt musklerna lite.

Kvällen kommer spenderas med bästa Joakim. Han kommer hit och äter middag med mig och resten utav familjen och sen får vi se vad vi hittar på helt enkelt. Jag hoppas ni får en trevlig lördagskväll allihopa och spenderar den till något värdefullt. det är ju som sagt bara lördag en gång i veckan :)


Gammal bild för ca ett år sedan då vi klättrade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0