Put a smile on your lips, and no one can see how you feel on the inside

Hemma från skolan, gick helt okej, lång dag men skönt att inte vara hemma. Igår var jag skittaggad på träning, längtade så mycket. men idag känner jag bara för att krypa ner under täcket försvinna och aldrig mer komma upp. Jag vet att det skulle vara bättre om jag försvann, eller i alla fall inte bo här, både för min egen skull och mina föräldrar. fattar inte hur jag harkunnat göra såhär, jag förstör inte bara för mig själv utan mellan mina föreldrars relation och lillasyster. Jag är så jävla egoistisk.. Ne har inte tid med det här nu måste ge mig iväg och kanske lika bäst de, så att jag kommer på andra tankar. it just to smile, jag ska inte visa några känslor!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är rädd för att jag börjat utveckla bulimi jag har dock bara kräkts tre ggr och det över att ha ätit kakor eller godis jag kräks inte av nyttig mat som frukt eller hälsosam middag , jag har börjat räkna kalorier och blir glad när jag lyckas äta under 2000 per dag

Jag är yr och kall och tycker det är jobbigt får ångest när jag äter onyttigt! Jag är 14 år , har jag bulimi snälla svara om du svarar kommer jag ta upp det med mamma och söka hjälp direkt men om det inte bulimi kanske jag bara larvar mig vill bara

Veta om jag utsätter mig för en fara. Tacksam för svar

2012-01-10 @ 19:16:45
Postat av: Kimberly

Aej helvette! Fortsätt kämpa, det kommer bli bättre! Det kan inte bli sämre när man väl ligger på botten, då kan det bara gå upp! En låt som nästan alltid hjälper mig när jag mår skit är "Det löser sig - Timbuktu" Kanske inte er/din stil men texten är så jävla bra!

2012-01-10 @ 19:55:38
Postat av: Ellen

Hej hej, känner igen mej så jävla mycket i dina texter, vet precis hur det e att vakna upp ur sin sjukdom, men på tal om ingenting, vad har du för cheer skor?

2012-01-10 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0