Vecka med känslor som väntar

Den här helgen har varit bra, förutom huvudvärken som inte vill ge sig. Ibland känns det nästan som om man bara vill försvinna för att den blir så extrem. Känner även attt kroppen börjar bli lite utmattad av ständig huvudvärk i över en och en halv vecka. Mamma ska ringa till läkaren imorgon och höra om det finns något annat att göra, eftersom medecinen inte verkar hjälpa.

Annars har jag spenderat min helg till att träffa några fina vänner och även spenderat en hel del tid till att umgås med Joakim. Så riktigt trevlig helg vart det endå.

Imorgon börjar skolan och ser fram emot att träffa alla vänner igen. Dock kommer jag träffa både skolsyster för vikttagning och på fredag är det även inbokat ett psykologsamtal på bup då båda mina föräldrar kommer att delta. hm kommer nog bli lite jobbigt denna vecka. gillar inte att prata med folk om mina problem. ska dock verkligen försöka och ge detta en chans. Psykologen ska tydligen vara bra med personer som har ätstörningar, så jag hoppas att detta ger mig något i allafall.

Bild på mig från i helgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0