Första svaren från frågestunden!

Anonym om Feelings:
Varför tvingar inte era föräldrar Angelica att också söka hjälp? Förstår att det måste vara skitjobbigt att vara sjuka båda två, men ni har ju även världens fördel om ni väljer att fightas mot sjukdomen tillsammans. Ni kan stötta varandra och göra olika utmaningar tillsammans när både förstår just hur jobbigt det faktiskt är.

Svar: dom vill att hon ska göra det, men sist blev hon tvingad till behandling och då låg hon på klinik i ett år, och då vart det mycket tjafs och bråk hemma. Så dom vill helst att hon ska inse att hon behöver hjälp själv, men om hon inte tar tag i det själv eller blir bättre kommer de till slut lägga in henne igen.


Anonym om Frågestund!:

Spyr ni varje dag?
Ni borde inte göra såhär mot er själva, för ni e så otroligt vackra båda två, kämpa vidare!!! :) <3

 

Svar: Ja oftast. Och nej vi fattar inte egentligen hur det kan ha blivit så här.. Tack så mycket :)


Anonym om Möte på Mando:
Skulle ni kunna förklara vad det är som gör att ni inte äter? Alltså känner ni er tjocka eller har ni ingen matlust ? eller är det som att ni känner att ni inte får? :/

 

Svar: Vi vill kunna äta som helt normala personer, men tankarna om vad man äter sätter en gräns nånstans. Och känslan av att vara mätt känns bara så jobbig.


Anonym om Frågestund!:
Ska du (Sophie) börja på Mandos dagvård nu?
Vilken grupp i så fall?
Vem har du fått som behandlare?
Du är sjukt stark som söker hjälp! Beundrar det :)

 

Svar: Jag sophie ska börja på Mandos dagvård förmodligen nästa vecka och då kommer jag få veta vilken behandlare jag kommer få och vilken grupp jag kommer hamna i. Tack :)

 

 

Anonym om Frågestund!:
Vad åt ni när ni började få sjukdomarna?
Hur kändes det att få reda på att din syster hade sjukdomen, blev du arg/sur/ledsen/besviken/glad att någon förstod?
Kram & Puss!

 

Svar: Jag sophie började med att vara nyttig, åt bara frukost lunch och middag och inte så stora portioner, sen minskades det mer och mer, sen började jag spy.

Jag Angelica började med att minska maten, efter en kort period åt jag nästan ingen alls, och tränade extremt mycket varje dag.
jag vart ledsen, försto inte hur hon ockse kunde bli sjuk. puss

 

 

Anonym om Frågestund!:
Är ni enäggstvillingar?:)

 

Svar: ja det är vi! :)

 

 

Anonym om Frågestund!:
Hur långa är ni ??
Hur gamla är ni ?
ni har verkligen en intressant blogg :). lycka till !!

 

Svar: Båda är född 94, sent på året dock fyller 16 om ca två veckor.

Sophie är ca 1,55 och Angelica 1,58

Tack:)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har ni inte svarat på min kommentar?

2010-11-10 @ 17:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0