svar till dig!

Olivia om Svar till er!:
Hej! Först vill jag bara säga att ni har en jätte fin blogg! och sen har jag en fråga, om ni vill/kan svara? Jag är underviktig, men jag vill inte vara det. Så jag äter och äter, men ingenting händer. Är det normalt? och vad ska jag göra åt saken? Tacksam för svar<3

Svar: Hej! Gud vad bra att du försöker göra något åt saken! Det kan vara att du har väldigt bra ämnes omsätting, altså att din kropp förbränner maten väldigt snabbt. Att äta regelbundet är ganska viktigt, så försök att äta vid regelbundna tider och 6 gånger om dagen. Men ett bra tipps om du vill gå upp i vikt är att dricka närings dryck, det gör väldigt många som är underviktiga. Det är bara att gå till närmsta appotek och be att få det utskrivet. Det finns massa olika märken, vissa är grymt äckliga medans vissa är helt okej:) jag räkomenderar calshake, det är pulverpåsar man blandar med mjölk, choklad smak är riktigt god och jordgubb går väl att dricka, men de andra smakerna är inte goda. altså Banan, vanilj och neutral



Kommentarer
Postat av: Nicklas

Sluta ge kostråd när du inte har koll på saker, är utbildad kostrådgivare och du av någon ska inte ge folk råd! Vill man gå upp i vikt är det väldigt enkelt. Äter du mer än du gör av med, lägger du på dig! Ät energirik mat som även är näringsrik! Man ska alltid akta sig för att äta föda i flytande form, det skadar tarmsystemet och kan leda till att man dör, alternativ får en avföringspåse på magen! Hur kul är det? Ät ordentlig frukost, ordentlig lunch, ordentlig middag! Ät även mellanmål!!! SAmt kvällsmål!

2011-07-01 @ 16:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0