Svar på Frågor

Anonym om besök på kliniken:
omg måste du sitta i rullstol?!?!
Svar: Ja tyvärr.

 

 

Anonym om besök på kliniken:
nej vad smal hon ser ut.. så liten, varför måste man sitta i rullstol? för att göra av med så lite energi som möjligt.. eller är det för att hjärtat är dåligt? Krya tjejer!! :)
Svar: det är en regel att alla med ett BMI under 14 får sitta i rullstol. Det är för att göra av med så lite energi som möjligt och för att kroppen ska kunna återhämta sig fortare. Det är också för att man har dåliga värden vilket kan få hjärtat att stanna. Tack :)

 

 

hon.. om svar på era frågor!:
hej.. jag har en fråga. Jag är 163 cm och väger 46,jag ser mig inte som tjock, men vill gärna bli smalare..
Funkar det att gå ner några kilon till..?
tacksam för svar..<3
Svar: Det är absolut ingen bra ide. Du är redan smal och om du går ner riskerar du att mensen försvinner, vilket i framtiden kan leda till att man inte kan få barn.  Dessutom riskerar du att bryta ner muskler och organen i kroppen. Så var nöjd med din kropp istället! :)

Sandra om Köpt idag:
Ni är verkligen grymt snygga! Bilderna från caribien är ju bara FÖR underbara ;o <3 Vart nånstans i caribien var ni? :D Pussss
Svar: Tack!  :)  Vi var i Dominikanska republiken. Puss på dig med :)



Domenikanska republiken

 

Anonym om Dag in Dag ut:
Fin blogg
Var kommer koftan ifrån?
Svar: Tack :)  Gina, var dock ca 1-2 månader sen den köptes.

 

Anonym om Onda händer:
Har ni någon gång gjort illa er själva? som tex skärt er eller något? vill gärna ha svar. starka tjejer! puss
Svar: Inget man helst går ut med, men ja det har hänt, men det var länge sen när jag låg på Stocholms center för ätstörningar och i början av behandlingen på Mando.. / Angelica. Puss på dig!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror inte att alla med bmi under 14 behöver sitta i rullstol för då skulle inte rullstolarna på mando räcka.

när jag började där hade jag ett bmi under 14 och blev inte ens inlagd.



vad heter din behandlare?



krya på dig Sophie!

2010-11-21 @ 22:07:16
Postat av: sandra

heeej va för sjukdom har du och hur fick du de?:(



hoppas allt blir bra

2010-11-22 @ 21:22:30
Postat av: sandra

heeej va för sjukdom har du och hur fick du de?:(



hoppas allt blir bra

2010-11-22 @ 21:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0