Frågor och svar

Anonym om days that make you smile:

Äter du inget fika till latten? Gör inte Sophie och din kompis det heller då? Eller gör dom det, och inte du? blir det inte konstigt då...?
Svar: Nej jag åt inget till latten för jag tycker att latte är rätt så mättande. Verken Sophie eller vår kompis gjorde det heller.


Anonym om jag lever!:
sant att du börjat i dragons? :)
Svar: Japp, de är sant


anna om Skulle ha publicerats när jag var i skolan!:
vad står det på din tatuering? har du och angelica en likadan eller :) ?
Svar: det står Stronger together och vi båda har likadana :)

 

liinda om dags att krypa ner under täcket:
Älskar tröjan ! Vart är den köpt ? (:
Svar: den kommer ifrån Vila om jag inte minns fel, dock är den ett år gammal. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du byta till dragons? :)

Kram

2011-09-25 @ 11:47:25
Postat av: Anonym

Om ni tänkt gå upp i vikt och bli friska så är det kanske dags att börja fika som en frisk människa också, dvs - man äter något till en latte!

2011-09-28 @ 20:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0