Svar till er

Desirée om jag lever!:
Hej, vad heter eran kompis blogg som säljer massa fina smycken :D ? ps. Älskar eran blogg :) !! <3
Svar: Den heter jwetterdal.blogg.se   Tack vad kul att höra! :)

 

Anonym om dags att krypa ner under täcket:
Angelica, har du så bra betyg som du hade i nian? Alla mvg eller många iallafall? vilka ämnen har du inte? :) Kämpa tjejer, ni är grymma!!
Svar: En så länge har mina betyg sett bra ut. I alla kurser/ämnen jag läste klart i ettan fick jag MVG i. Dock blir det tuffare nu i tvåan och jag tror inte att betygen kommer se lika bra ut det här året. Detta beror på att jag helt enkelt inte orkar plugga lika mycket längre som jag gjorde förut. Lite tråkigt, men man kan inte alltid prestera på topp har jag märkt.
Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0