Svar till er.

Anonym om Rädd:
jag tycker det är jätte bra att du är påväg mot ett frisk, och hälsosammare liv :) så när du blir frisk/hälsosam igen tror du att du kommer börja på cheerleading igen då?
kram :)

Svar: JA! jag är nästan helt säker på att jag komemr börja igen, för det är så otroligt kul. lite jobbigt att jag komemr ha tappat så mycket bara.. kram!

Emma om angelica. del 3. Ätstörningen:
Det måste vara jättejobbigt, och att ni kan jämföra er med varandra. Har ni fortfarande bulimi..att ni spyr upp allt ni äter? Önskar er all lycka, kämpa på mot ett friskt liv! Kram =)<3

Svar:
Ja båda har det fortfarande. tack :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det när ni dricker med era ätstörningar? Är det så att ni inte tål så mycket och det tar väl mycket på kroppen?

Kram på er båda<3

2010-11-07 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0