Frågor och svar

Anonym om orkar fan inte..:
Har en fråga jag känner mig så konstig alla säger att jag är jätte smal men sjäv tänker jag på de hela tiden att inte äta för mkt hoppar över måltider och osv och så mår jag illa efter jag har ätit ibland har ni ngt tips till mig hur jag ska göra??
kram<33
Svar: Det bästa är om du tar tag i det här, kanske kan det hjälpa att prata med någon som kan lite om kroppen hälsan och mat osv. kroppen mår absolut inge bra av att inte få i sig tillräckligt med näring. Båda jag Angelica och Sophie har dåliga värden i kroppen. Sophies är så dåliga just nu att hennes hjärta kan hamna i otakt och i värsta värsta fall till och med stanna. Och mina njurar mår inte heller särskilt bra. Så jag vill att du tänker dig för innan du får sjukdomen. Gör något åt det nu istället för när det är försent. Det finns kliniker som kan hjälpa dig också.
Kram och lycka till! <3

 


Kroppen behöver näring för att må bra.


Anonym om orkar fan inte..:
Blev du ändå inte inlagd idag? "/
Svar: Nej, det har blivit något krongel. Sophie kommer att få mer information imorgon om vad som kommer hända. :/

 

Anonym om Förvirrad!:
Är inte citronvatten ett väldigt effektivt sätt att få matsmältningen att gå ännu snabbAre? Så blir inte ni ännu smalare av det? Kram!
Svar: Det hade vi ingen aning om, kan inte tänka mig att det är så..
Kram!

 



anonym om Outfit:
kan ni inte skriva lite om hur ni är som personer? :)
Svar: Jo det kan vi göra någon gång snart :)

 

Anonym om Outfit:
Kan ni skriva vart kläderna är köpta? :D
Svar: Jo absolut, Det kan vi börja med från och med nu :)

 

demi  ([email protected]) om More answers on your questions:

missuppfatta inte dethär nu, men..
1. är det sant att båda förlorade oskulden samma natt ?
2. vilken ställning var bäst, och vad tyckte ni om det ?
jag skojar inte nu.
min pojkvän och jag är båda 15 år.
han är väldigt ivrig och jag vet liksom inte om jag är redo.
3. Gör det ont ?
4. var det one night stand, eller förhållande ni hade när ni hade sex ? :)
tacksam för svar !
puss på er, och lycka till på mando, sophie !
Svar:
1. Det står lite längre ner på bloggen.
2. Lite för privat för bloggen.
3. Det beror helt från person till person :)
4. Lite för privat det också
Om du inte är redo så vänta, en bra kille ska kunna vänta tills tjejen är redo ock tvärtom.




Annis om svar på era frågor!:
Du skrev ju att du angelica var blyg, är du också det sofie? har ni varit tillsammans med många, alltså seriöst? :)
Svar: Vi är båda ganska blyga av oss. När det gäller nya människor och situationer, blir vi lätt väldigt osäkra osv. dock är vi inte direkt så blyga när man lärt känna personerna bra.
Ingen av oss har haft direkt många seriösa förhållanden. :)


Anonym om svar på era frågor!:
Kan inte ni typ beskriva er själva och hur ni är? Typ att nån av er är modigare än den andra eller så? Skulle vara jätteroligt isåfall :) <3
Svar: jo vi skulle kunna skriva ett inlägg nån dag med det, tack för tipset :)<3

 


<- Angelica   Sophie ->


Anonym om svar på era frågor!:
Jag tycker ni två är super fina och har sådana fina drag. Önska att jag vore som er. Men en fråga jag är 162 lång och 0väger cirka 38 kilo är det för mycket eller för lite tycket ni ?? Puss på er <3
Svar: Tack :) Du väger absolut för lite.. Du borde försöka att gå upp i vikt för din kropps skull. Puss <3

Anonym om Outfit:
när kommer bilden/videon på hur ni sminkar er osv. :)
Svar: Vi vet inte riktigt när det kommer, det är lite knas men allt just nu, så det är svårt att få tid till att göra det, men det kommer att komma inom en snar framtid i alla fall :)


Anonym om facelook- osminkad:
KAN INTE NI LÄGGA UPP EN VIDEO ELLER BILDER HUR ERA RUM SER UT; VORE GRYMT KUL OCH SE, HELST HELA ERAT HUS, MEN IAF ERA RUM !
Kram

Svar: Jo det kan vi absolut göra, måste bara städa först, hehe.. men håll utkik det kommer snart. Kram :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste verkligen berömma er för hur många bågar berätta på en blogg om sin sjukdom? Imte många! Och sen att ens ha tid till det? Och sen också följa andras råd om sminkvideos och allt annat? Eran blogg är den grymmaste jag någonsin läst, och krya på er!!! :) <3333

2010-11-15 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0