Svar till er!

Anonym om Svar till er.:
Vart kommer den vita stickade tröjan ifrån som du hade på dig sophie ? och köpte du den nyligen :D

Svar: Den kommer ifrån Bikbok och det var kanske en månad sen jag köppte den. :)


s om Svar till er.:
gillar eran blogg jättemycket fast ni inte alls bloggat länge :) en sak jag undrar är om ni kom in i puberteten ungefär samtidigt? typ fick mens nästan samtidigt :)

Svar: Ne inte exakt. Jag (Angelica) fick mens typ sex månader före sophie ungefär.. :P


Emma om Bilder från igår:
Vad fina ni var! :) Kan inte ni skriva vad ni äter varje dag och så? TROR PÅ ER. <3

Svar: Jo, asso det varierar ju från dag till dag, men vi kan försöka få med sånt i bloggen. Tack!


Anonym om skor skor skor:
sant att ni förlora oskulden samma natt ? :)

Svar: haha lite komiskt och pinsamt, men faktiskt sant..


Anonym om Angelica. Del 1. Anorexia:
jag tycker att det är jättestarkt av dig att skriva det här!
tänkte bara ställa en fråga om ätstörningarn om det är okej?

Om ni skulle äta pizza säger vi. Blir ni mätta på en tugga då eller vill ni inte äta pizzan för att ni vet att det är mycket fett på biten?


Svar: När man har ätit väldigt lite mat under en period, så krymper magsäcken och man blir mätt väldigt fort. Därför är det svårt att äta, eftersom man känner sig mätt fort. När det kommer till onyttig mat så börjar tankarna sätta igång, man börjar räkna på hur mycket det innehåller och hur onyttigt det är. Och det sätter stopp för att äta sådan Mat.

Anonym om Svar till er.:
är ni aldrig osminkade? kan man inte få se en mer naturlig sida av er också? Ni är jätte fina båda två! Kram


Svar: Jo det är klart vi går osminkade, men sällan när man ska till skolan eller ut.. det har lite med självkännslan att göra. vi känner oss osäkra utan smink och det har även med sjukdomen att göra. nästan alla med ätstörning har väldigt dåligt självförtroende. men det är klart att ni ibland kommer få se oss osminkade i bloggen. Tack så mycket och kram på dig!

Sofie om Angelica. Del 1. Anorexia:
Tycker precis som den personen innan mig kommenterat.. och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Inte för att det spelar någon roll ändå men jag vill gärna fortsätta att läsa det här, och undrar om det här är något som har pågått för att tag sen, eller är det såhär nu för dig/er? hur som helst så är det så otroligt starkt att våga skriva om det, och det brukar väl vara så att när man har ett "problem" och väl uttalar sig om det, så är man påväg ut ur det.. så hoppas på det bästa!


Svar: Tack för fina ord! Dessa problm har funnits länge för min del (Angelica). Det har pågått i flera år. Jag var jättesjuk förut, men blev bättre ett tag. Men nu har jag blivit sämre igen, tyvär..
För sophies del är dessa problem något som inte har hållit på så länge. Hon har varit sjuk i ca 1 år..




Kommentarer
Postat av: KIM!

Inte för att låta dum i huvvet eller nått men är att svälta sig själv något ni rekommenderar om man vill gå ner i vikt?

2010-11-07 @ 12:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0