Frågor och svar

Anonym om all by myself:
vart ska ni? :)
Svar: Vi och några tjejkompisar ska till Rhodos :)


Anonym om Frågor och svar:
Jag är lite nyfiken på hur din/erat matintag ser ut på en dag? Hur långa är ni? Väldigt bra och intressant blogg! :)
Svar: Hm det är en svår fråga, vi vet inte riktigt hur mycket exakt vi får i oss på en dag.. Angelica är 158 cm och Sophie 155 cm 


Anonym om -:
Hej! Jag måste bara fråga er en sak; jag är väldigt orolig över min kompis som typ inte äter någonting. Hon äter typ ingen frukost, kanske lite sallad till lunch och något litet till middag. Hon klagar på att hon är fet, men hon är jättesmal! Hon väger 46 och är 170 cm. Hon lyssnar inte på när man säger att hon inte ska banta, hon tränar även fotboll 3 gånger i veckan och resten av dagarna springer hon för att hon måste träna enligt henne själv. Många försöker hjälpa henne, men ingen vet riktigt vad de ska göra.. Vad ska jag göra? Jag vill inte att hon ska bli sjuk!
Svar: Om du har försökt att prata med henne och det inte funkar, så prova att vända dig till skolsysterna i din skola och berätta för henne vad du vet. Hon kan ringa till den här personens föräldrar och prata med dem om hur allt ligger till. Du kan välja att vara anonym, så din kompis behöver inte få veta att det är du som sagt något.  De kan i sin tur hjälpa henne genom att prata med henne och om det har gått för långt så finns det kliniker som kan hjälpa henne. Det kan dock vara lång väntetid på dessa kliniker. 
Det är väldigt bra att du bryr dig om din vän, lycka till med allt!


Anonym om Frågor och svar:
kan ni länka era gamla bloggar? :)
Svar:
agelica.blogg.se

Sphiie.blogg.se


Anonym om Frågor och svar:
vem är vem på eran header? vet att nån har frågat det förut men jag hittar inte det och glömde bort liksom.
btw jättefin blogg! :)
Svar: Angelica är till vänster med uppsatt hår och Mörkare klänning. Sophie är till höger med den ljusare klänningen. Tack så mycket! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0